Dataverzameling

Een helder inzicht in uw markten

Day One stelt steeds de meest effectieve manier van dataverzameling voor. We hanteren alle mogelijke manieren en media om dit of een efficiënte en snelle manier te garanderen. Afhankelijk van de informatiebehoefte en specifieke situatie wordt bepaald op welke manier de gegevens uit de markt worden verzameld. Day One hanteert volgende methoden:

. Face-To-Face interviewing: in-home, at-work, in-street, in-store, in-transport of individuele dieptegesprekken>

. Telefonische bevraging op zowel vaste als mobiele nummers uit eigen databank, aangeleverde databank of Random Digit Dialing>

. Online bevraging: consumenten- of professionele bevraging online, online panels en brainstorming, social media monitoring>

. Groepsbevraging: focus groepsgesprekken of panelgesprekken>

. Schriftelijke bevraging: pen-en-paper bevraging, schriftelijk per post, werknemersbevraging via interne post>

. Observatie en monitoring: in-home, in-store, in-street, in-transport>


Klanten vragen ons momenteel :

Bevraging van bezoekers aan winkelpunten of shoppingcentra

Peilingen bij bezoekers aan evenementen

Online logo en slogan testen bij een specifieke demografische doelgroep

In-home interviews binnen specifiek gedefinieerde doelgroepen

Telefonisch bevragen van moeilijk te bereiken professionele doelgroepen

Passantenonderzoek in specifieke buurten en straten

Face-to-face bevraging bij reizigers op openbaar vervoer of een vlucht

Persoonlijk interview tijdens begeleid winkelen doorheen het winkelpunt

Observatie van interactie met opstellingen, displays of schapindeling

Dieptegesprekken bij oudere doelgroepen

Mystery shopping in eigen en concurrentiële winkelpunten

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Kernenergiestraat 19 bus 232
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
DayOneResearch@gmail.com