Veelgestelde Vragen

1. Wat is marktonderzoek ?

2. Hoe kan ik marktonderzoek laten uitvoeren ?

3. Hoe ziet een stappenplan voor marktonderzoek eruit bij Day One ?

4. Wat zijn de verschillende manieren om marktonderzoek te doen ?

5. Wat houdt een marktanalyse in ?

6. Waarom heb ik een marktanalyse nodig ?

7. Hoe bepaal ik wie mijn concurrenten zijn ?

8. Wat kan ik doen om mij te onderscheiden van de concurrentie ?

9. Welke soorten concurrenten zijn er ?

10. Hoe voer je een concurrentieonderzoek uit ?

11. Hoe bepaal ik wat mijn klanten willen en nodig hebben ?

12. Hoe weet ik hoe klanten benaderd willen worden ?

13. Welke informatie heb ik nodig over potentiële klanten ?

14. Hoe kan ik beter anticiperen op de behoeften van klanten ?

15. Hoe evalueer ik de impact van strategische beslissingen ?

16. Hoe kan ik een nieuwe merknaam testen binnen huidige en potentiële klantengroepen ?

17. Hoe kan ik nieuwe concepten van logo's, slogans, verpakkingen of communicatie testen ?

18. Hoe kan ik de effectiviteit van onze communicatiecampagnes testen ?

19. Hoeveel kost een marktonderzoeksproject ?

20. Hoeveel tijd kost het om een marktonderzoeksproject uit te voeren ?

21. Wat is de snelste manier van marktonderzoek ? Hoe krijg ik snel antwoorden op mijn vragen ?

22. Hoe kan marktonderzoek bijdragen aan mijn Lean Startup?

23. Hoe kan marktonderzoek mijn business plan verbeteren om investeerders aan te trekken?

.

Hebt u uw vraag niet gevonden?

Neem contact met ons op en vertel ons wat u wenst te weten.

.

Neem contact op


Contact
Day One
Kernenergiestraat 19
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
info@DayOne.be